Άγχος & κοιλιακό λίπος

by - 1:38 μ.μ.


Νέες έρευνες δείχνουν ότι ο συνδυασμός μεγάλης ποσότητας λίπους και απλών υδατανθράκων, όπως η ζάχαρη και το άμυλο μάς “παρηγορεί” με το να μειώνει το ανεπιθύμητο συναίσθημα που βιώνουμε όταν αγχωνόμαστε και που προξενείται από τις ορμόνες του στρες. Επίσης, τα τρόφιμα με τον πιο πάνω συνδυασμό αυξάνουν το επίπεδο σεροτονίνης στον εγκέφαλό μας.

Άγχος & κοιλιακό λίπος

Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως τα συστατικά των τροφίμων...
που καταναλώνουμε υπό την επήρεια του άγχους, αυξάνουν το κοιλιακό λίπος. Το στρες έχει αποτέλεσμα να εκκρίνει το σώμα κορτιζόλη και αδρεναλίνη. Έρευνες από τις ΗΠΑ έδειξαν πως η αποθήκευση λίπους γύρω από την κοιλιά επηρεάζεται από την κορτιζόλη.
Η ερευνήτρια Mary Dallman από το Παν/μιο της Καλιφόρνιας εξέτασε την επίδραση του παρηγορητικού φαγητού σε αγχωμένα ποντίκια. Όταν εκτέθηκαν σε στρες, κατανάλωσαν τρόφιμα με υψηλό περιεχόμενο σε υδατάνθρακες και λίπος.

Τι να κάνεις
  
Είναι σημαντικό να αναζητήσεις τι είναι αυτό που σε αγχώνει και να βρεις άλλους τρόπους να το χειριστείς από το να χρησιμοποιείς το φαγητό σαν παρηγοριά. Η άσκηση είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος να μειώνεις το στρες και να αντλείς θετική ενέργεια. Αν επιπλέον φροντίσεις να παρέχεις στο σώμα σου τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, θα καταφέρεις πολλά. Αν δεν μπορείς να χειριστείς μόνη σου το στρες, πρέπει να ζητήσεις βοήθεια από ειδικούς, για να αποφύγεις τις αρνητικές επιδράσεις στην υγεία σου.

Dr. Fedon A. Lindberg

Από το My Self




You May Also Like

0 σχόλια

Με την δημοσίευση του σχολίου σας, βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: «Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση». Αν αυτό το μήνυμα δεν εμφανιστεί, ξαναπροσπαθήστε.

  • 64
    0
  • 22
    2
  • 57
    0
  • 60
    4
  • 53
    4
  • 36
    0